Er det bare mig?

1 Feb

 

Det kan ske hvor som helst. Køen i Matas, Brugsens grønt-afdeling, i bussen, mens jeg kører i bilen, til forældremødet…

Jeg kommer i tanker om en sjov episode, en komisk grimasse, eller en virkelig kikset bemærkning. Det kan sagtens være noget der er sket for flere år siden.

Problemet er at jeg reagerer. Må undertrykke et latteranfald og nøjes med at udstøde nogle halvkvalte lyde og står der med et smørret grin. Der er jo som regel nogen der opdager det og sender undrende blikke. Når det går helt galt, høster jeg medlidende blikke.

Jeg har ikke observeret lidelsesfæller og undrer på om det bare er mig?

Bør jeg medicineres yderligere, eller får jeg allerede for meget?

Er jeg bare høj på livet?

Uanset hvad er jeg da temmelig priviligeret over at have minder, der stadig kan more mig i den grad!

Så er det jeg siger til mig selv: “Du er ikke syg Bibs, bare positiv grænsende til det uudholdelige”.

Endorfin rocks😀

4 kommentarer to “Er det bare mig?”

  1. frkbibo 2. februar 2010 hos 09:00 #

    Hhhhrrmmpppffff-FNIIIIS. Aij, absolut ikke dig. Ellers er JEG også på forkert medicin.😀 Jeg kunne finde på det samme.😆

  2. Bibbi 2. februar 2010 hos 09:09 #

    Du aner ikke hvor taknemmelig jeg er for den kommentar, frkbibo!!!😀

  3. Ibs 9. februar 2010 hos 16:44 #

    Du er bare så NOT alene her! Jeg overrumpler jævnligt andre i bussen, fakta eller andre steder med et ‘Ha!’ indtil jeg kommer i tanke om, hvor jeg er og ligesom pakker det lidt ind så….

  4. Bibbi 9. februar 2010 hos 19:19 #

    Ohh Ibs – af hjertet tak! Vi er bare IKKE underlige😀

Skriv et svar

