Ingen anledning.

27 Jan

 

Idag bliver det extra godt at komme hjem fra skolen og børnehaven.

Når døren åbnes, dufter huset af nybagte boller og varm chokolade med vanille flødeskum.

Der er ingen anledning – kun kærlighed.

5 kommentarer to “Ingen anledning.”

  1. Birthe 27. januar 2010 hos 14:31 #

    Ej, det var lige hvad jeg havde i tankerne. Cacao og varme nybagte boller. Uhm.
    Kram Birthe

  2. Bibbi 27. januar 2010 hos 14:40 #

    Hej Birthe, og meget velkommen til😀

    Ja, jeg er sikker på at varm chokolade og hjemmebagte boller, er opfundet til dage som idag😉

  3. Marina 30. januar 2010 hos 12:11 #

    Å ja det er det hyggeligste. Man føler sig glad fordi man giver og de føler sig elsket. Så dejligt. Både i går og i dag har jeg huset fyldt med så mange børn at jeg nøje må rationer alt muligt, i går var der 6 i dag er det vist 8. I går fik de scones, i dag sidder jeg lidt og overvejer små pandekager for det er da også hyggeligt. Hvis jeg derimod giver dem varm cacao har vi vist ikke mere mælk tilbage i huset….

    Jeg håber I får en rigtig hyggelig weekend.

  4. Bibbi 30. januar 2010 hos 16:02 #

    Tak Marina og i meget lige måde😀
    Hyggeligt at have huset fyldt med unger!

  5. Kilroy 9. februar 2010 hos 06:10 #

    ELSK :D:D:D

Skriv et svar

