Damn…

25 Jan

Er du gal det er koldt!

Jeg plejer ikke at bruge hue, men nu gir jeg mig. Strikkepindene har været på overarbejde, for nu er jeg træt af frosne ører. De skal pakkes ind i Alpaca uld, ska de.

Men en dag som idag, gør det ikke noget det er koldt – hatten passer og solen skinner!😀

2 kommentarer to “Damn…”

  1. Margit B. Tved 25. januar 2010 hos 23:06 #

    Ja, det er så koldt, at jeg har fået blærebetændelse og er vinterdepri.😦 Smukt er det dog.

    Synes lige, at jeg ville kigge lidt på bloggen.🙂 Jeg har ikke læst så meget af det endnu, men så lige, at du havde skrevet noget i dag.

    Så nu ved jeg, at du strikker. Håber du får en god hue ud af det.

  2. Bibbi 26. januar 2010 hos 07:26 #

    Øv for dig Margit – vi må krydse fingre for at der lurer en skovlfuld forår, lige om hjørnet!
    Ja, huen er helt perfekt😉

    Velkommen til. Hyggeligt du læser med😀

Skriv et svar

