Gang i den.

8 Jan

 

Jeg er begyndt på det nye år med stor appetit. Kreativiteten blomstrer virkelig for alvor og jeg elsker det! Jeg strikker, hækler og planlægger på livet løs. Totalt fedt!

Idag er jeg blevet færdig med min første trøje – til mig selv, altså. Jeg har strikket i mange år, on and off og har lavet flere trøjer – men altid til andre.

Nu skal den bare samles og så er den dælme færdiiiiiig!

Hvis nu den ikke passer bliver jeg skidesur😉

2 kommentarer to “Gang i den.”

  1. frkbibo 11. januar 2010 hos 18:58 #

    Håber ikke du blev sur.😉 Det er da dejligt med den kreative energi.

  2. Bibbi 11. januar 2010 hos 19:58 #

    Den passer faktisk fuldstændig perfekt!😀 Og ja, kreativitet gør dejlige ting ved mit humør🙂

Skriv et svar

