Kom frisk.

6 Jan

 

Jeg har svært ved det. Jeg har svært ved at tage mig sammen. Det er så hyggeligt og rede-agtigt….

Det er det samme hvert år på denne tid. De 2-3 uger det når at være her, vænner jeg mig til det – julepynt. Det er ikke fordi vi har ret meget og ca. halvdelen er ungernes kreationer. At det er så koldt ligenu gør bestemt ikke sagen bedre! Så får jeg en umættelig trang til redebygning, suppe og hjemmestrikkede sokker.

Men NU skal det være slut, skal det! Væk med nisse-tam-tam og ind med det nye år og effektivitet og rationalisering!

 Nemlig ja…….Imorgen……

2 kommentarer to “Kom frisk.”

  1. Marina 6. januar 2010 hos 08:40 #

    Jammen det hjerte er da også super smukt. Det er jo faktisk først i dag 6 januar at man skal have julepynten ned hvis man skal følge traditionen så det kan man jo fint undskylde sig med så langt. Når jeg har fået julepynten ned pynter jeg iøvrigt til januar, med udvalgt julepynt i hvidt og dimser fra skufferne. Ellers synes jeg det bliver for koldt når der stadigt ikke er blomster at tage med ind.

  2. Bibbi 6. januar 2010 hos 08:48 #

    Nå ja!😀 Havde da helt glemt den der med at julepynten først skal ned efter hellig tre konger…..tak for påmindelsen😉
    Og ja, det blir lissom bare for tomt!

Skriv et svar

