Gode fornemmelser.

2 Jan

 

Nu varer det ikke længe før juleferien er forbi og jeg gør derfor lige status. Det har været nogle rigtig dejlige og hyggelige dage. Ikke mindst ungerne har nydt det i fulde drag – de er virkelig nogle selskabspapegøjer.

Nytårs aften

Beroligende hygge i rå mængder. Det er stressende at være husdyr nytårsaften.

I det forgangne år er der sket mange ting på det indre plan. Jeg har knyttet nye venskaber, genoptaget en glemt hobby og ikke mindst startet denne blog. Berigende forandringer, der skal uddybes og undersøges yderligere i det nye år. Det har gjort mig gladere. Jeg er typen der helst skal have et projekt….

Alt i alt var 2009 et godt og spændende år.  Jeg har store forventninger til 2010😀

2 kommentarer to “Gode fornemmelser.”

  1. Marina 6. januar 2010 hos 08:41 #

    Det øverste billed er simpelthen bare for skønt. Godt nytår til jer.

  2. Bibbi 6. januar 2010 hos 08:45 #

    Tusind tak Marina og i lige måde🙂 Hjertelig velkommen til.

Skriv et svar

