Igen, igen…

30 Dec

 

Imorgen er det jo, som bekendt, nytårsaften. IGEN! Synes dælme lige den var her sidst. Kan ihvertfald godt huske en del af min brandert og en smule af festen. Anyway, husker jeg helt klart min hangover. Sådan een har man glæde af i lang tid, når man passerer de 25.

Som altid, uanset hvor jeg befinder mig denne aften, skal der ses “90-års fødselsdagen”. Selvom jeg kan den udenad fra start til slut, hører den bare til i mit univers. Og jeg kan stadig grine af den.

I år bliver det ikke så vildt som sidst. Vi skal være herhjemme med ungerne og svigermekanikken. Det passer mig rigtig fint. Der skal nydes – stille og roligt.

Håber du får en dejlig aften, lige som du vil have den. Tak for du læser mine bobler.

Godt nytår!

8 kommentarer to “Igen, igen…”

  1. Kilroy 31. december 2009 hos 04:54 #

    Jaaa, 90`eren hører lissom bare til…
    Tak for i år, Bibs😀
    Og tak for dine livsbekræftende bobler….håber du får nogle anderledes af slagsen iaften.
    Enjoy ;O
    Og jeg skal nok hilse på Vesterbuddha Bøllecenter….jeg HAR allerede karmasokkerne på !!!
    Knus og godt nytår.
    Kilroy/Per.

  2. Bibbi 31. december 2009 hos 09:36 #

    Tusind tak, Per! Og i rigtig meget lige måde😀
    Håber snart vi ses.

    Krams😉

  3. frkbibo 31. december 2009 hos 09:53 #

    Ingen nytårsaften uden 90års fødselsdagen. No way! Hav et boblende skønt nytår.😉

  4. Bibbi 1. januar 2010 hos 10:56 #

    Nemli frkbibo – jeg er helt enig!😀
    Hav et godt nytår i dit univers😉

  5. jensdrejer 1. januar 2010 hos 13:30 #

    Hvis du kan huske din brandert, så har du jo slet ikke været beruset, haha. Derudover så har jeg det lige som dig. Der var en gang man aldrig fik tømmermænd. Men det var dengang. I dag skal jeg ligge i sengen i 2 dage bare jeg har fået et par øl. Puha! Derfor sker det efterhånden heller ikke så ofte.

    Jeg håber at du havde en god aften. Godt nytår til dig!😀

  6. Bibbi 1. januar 2010 hos 14:02 #

    Jo tak, vi havde det rigtig hyggeligt! Håber osse du havde en god aften😉

  7. Zette 2. januar 2010 hos 16:54 #

    Et forsinket godt nytår til dig også Bibbi. Håber du nød det, og at du er kommet frelst gennem 1. januar?

  8. Bibbi 2. januar 2010 hos 17:28 #

    Tak Zette😀 Lidt frelst er man vel altid😉 MEN jeg opførte mig virkelig pænt! Værre gik det for svigerfar – han og husbond fik gang i en drikkekonkurrence….. ( Gamle mænd med nye flasker!😛 )

Skriv et svar

