Det blev jul.

28 Dec

 

Vi havde nogle hyggelige dage, med familie og venner. Der var gaver i bunkevis, god mad i rå mængder og glade børn.

Morfar gav den som julemand og ungerne opbød gode miner til slet spil. Da han var gået igen, sagde den bette på 4år: “Det var ikke den rigtige julemand – det var morfar”. Så meget for at kampsvede iført vatskæg og rød polyesterdragt.

I det hele taget var det en rigtig god aften for den bette. Da kaffebordet senere var fyldt med guf og konfekt, nåede han i rekordfart at æde et ½ kg. marcipan + det løse. Jeg sagde: “Stop nu!” hvortil han svarede: “Ja, ja, jeg kigger bare”. Af uvisse årsager fik jeg et shopping-flashback…..

1. og 2.juledag bød på julefrokoster med familie til den ene og den anden side.

Nu spiser vi rester og der samles Lego. Jeg har en enkelt gave der skal byttes idag og ellers skal der bare pyjamas-gasses!

Iaften skal husbond og jeg i biffen og se “Avatar”.

Najs😀

Skriv et svar

