Gør det selv.

21 Dec

 

I år har jeg selv lavet nogle af gaverne. Det er hjemmestrikkede/hæklede brugs ting.

Der er noget dybt tilfredsstillende over at udfolde sig kreativt, med kærlighed og omhu, for at glæde dem man har kær. Jeg er helt sikker på at flere af de gaver jeg giver næste år, vil være “gør det selv”. Det blev kun til nogle få denne gang, for jeg fik ikke begyndt fremstillingen i tide. Men det vil jeg råde bod på og begynde i god tid til næste jul.

Iøvrigt tror jeg hjemmelavede gaver har en anden dybere værdi for modtageren😉

 

 

 

6 kommentarer to “Gør det selv.”

  1. Sidse 21. december 2009 hos 22:42 #

    Kloge ord, du har om det ene og det andet. Flygtninge børn i fængsel og overvejelser om livets finurligheder og mangel på samme. Og så var dre lige dit jern tal. Håber det går bedre med det.

  2. Bibbi 22. december 2009 hos 06:48 #

    Hej Sidse og velkommen til😀
    Det glæder mig meget at du synes jeg siger kloge ord – tusind tak for det!
    Ang. mit jern tal, håber jeg at få besked idag. Det ville være rart inden ferien….
    Håber du julehygger og at vi vil se mere til dig her på bloggen😉
    Knus, Bibbi.

  3. Sidse 22. december 2009 hos 08:48 #

    Idag har jeg lige talt med egen læge, mit jern har været lavt mange gange, med gastroskopi til følge, men der er ikke noget at se nogen steder. Men mit tal ligger på 6,9 altså lige i underkanten.. Så nu er der bare Kreuterblüt igen og igen. Og d-vitaminer selvfølgelig. God dag til dig.

  4. Bibbi 22. december 2009 hos 09:09 #

    Nå ok, du kender turen Sidse. Jeg skal osse have lavet en gastroskopi. Mit tal ligger og roder rundt omkring 5. Fik dog intravenøst jern for ca. 2 uger siden, men jeg synes virkningen er aftagende…. Anyway, jeg overlever – ligenu vil jeg koncentrere mig om jul og familiehygge😀

  5. Kilroy 28. december 2009 hos 05:50 #

    Endnu en gang TAK for karmasokkerne, Bibs !!!!!
    De er renvaskede, så de er klar til 3 dages meditation fra d. 31. på Vesterbuddha Bøllecenter ;O)
    Som min søde mor sagde, da hun så dem : “tænk, alle de gode tanker, hun har strikket ind i dem” – smukt sagt. De blev også flittigt brugt foran brændeovnen i sommerhuset😀
    Knus.
    Kilroy/Per.

  6. Bibbi 28. december 2009 hos 06:50 #

    Rigtig dejligt at høre, kære Per!
    Og så må jeg jo sige, at din mor er en klog dame😀
    Hils Buddha😉
    Krams.

Skriv et svar

