Det lysner.

14 Dec

 

Mandag i sidste uge, var jeg inde på Medicinsk og få intravenøst jern. Det gik fint og smertefrit! En times afslapning, med avis, kaffe og hjemmebag, der blev serveret i en lind strøm. Liiiige til at holde ud.

Allerede torsdag kunne jeg mærke en forandring til det bedre og langsomt kommer kræfterne tilbage. Jeg er osse mindre (stak)åndet og humøret har fået et løft. Det er gode tegn.

På torsdag skal jeg ned og have taget nye blodprøver. Dem får jeg så svar på d. 21 eller 22. Godt at få noget afklaring, inden jule dagene…

2 kommentarer to “Det lysner.”

  1. Kilroy 16. december 2009 hos 05:42 #

    Åhhhhhhh hvor skønt at høre, Bibbosan😀
    Vidste dog ikke, at en omgang jern kan afhjælpe åndethed….;O)
    Ahimsa.
    Free Tibet.

  2. Bibbi 16. december 2009 hos 06:29 #

    Jo, Per! Ved ikke om det virker hver gang, men det er da værd at prøve😉 GG

Skriv et svar

