Værkstedshumor….

3 Dec

 

4 kommentarer to “Værkstedshumor….”

  1. frkbibo 4. december 2009 hos 17:42 #

    Tænk engang… jeg tror sørme jeg kunne finde på tilsvarende. *blinker uskyldigt* Satte i hvert fald en ordentlig skræk i livet på sekretæren hos min fys forleden. Bare fordi hun stod i “køkkenet” og skyllede tallerkener og jeg listede mig ind på hende og hviskede: “HEJ”. *GG*

  2. bibbisbobler 4. december 2009 hos 18:07 #

    LOL frkbibo!😉

  3. Morfar 4. december 2009 hos 19:17 #

    Hahaha

  4. Kilroy 9. december 2009 hos 09:30 #

    Absolutely love Gary Larson😀

Skriv et svar

