Gi mig jern!

3 Dec

 

Nu er jeg vendt tilbage fra undersøgelsen på Medicinsk. Diagnosen er “klokkeklar Anæmi”, hvilket betyder at mine røde blodlegemer er ALT for små og blege. Så jeg skal ha noget jern! Jern skal gives intravenøst og det tager ca. 1 time. Jeg har fået en aftale på mandag kl. 10 – det glæder jeg mig til, så jeg kan komme lidt i overskud igen!

Om 14 dage skal der tages nye blodprøver, for at konstatere om jeg har reageret tilfredsstillende på behandlingen og det får jeg svar på inden jul. Godt så! Den tid den sorg – nu er jeg bare glad for at få lidt krudt!

2 kommentarer to “Gi mig jern!”

  1. frkbibo 3. december 2009 hos 22:10 #

    Det bliver da godt at få lidt ekstra energi her op mod jul.😉 Krydser fingre for at det kommer til at gå planmæssigt – selvfølgelig gør det det.😉

    • bibbisbobler 4. december 2009 hos 05:10 #

      Tak frkbibo🙂 Ja, med 2 julekåde unger i huset, er der bestemt brug for extra energi!!!😉

Skriv et svar

