Midt i ingenting.

2 Dec

 

Jeg føler mig uinspireret. Jeg står midt i ingenting og er i andres vold. Det hader jeg. At være lammet.

Efterhånden har jeg intet overskud tilbage, fordi min blodprocent stadig falder. Kl. 8.50 har jeg en tid på Medicinsk og så får jeg forhåbentlig et svar, eller noget der ligner. Jeg ved der er et eller andet galt, men hvor alvorligt det er må tiden vise.

Håber der kan gøres noget indenfor kort tid, så jeg kan føle mig en smule mere oplagt!

Fortsættelse følger imorgen…..

Skriv et svar

