(A giant leap for me – a very small step for mankind…)

27 Nov

 

Så kom den store dag!

Obama og FN har dekoreret min indkørsel med blomster og jeg har modtaget en tårevædet lykønskning fra Kongehuset. Der kom desuden et ilbud fra hjemmeværnet med en guldbelagt suppegryde. Det er i sandhed en stor dag!!!

Arjj ok, der er såmænd bare sket det, at jeg langt om længe er blevet færdig med sokkerne…..

Men, det er stadig STORT! Nu har jeg nemmerlig et par såkaldte “støvlestrømper”. Mine vinterstøvler er ikke voldsomt forede, så disse extra lange sokker fungerer som for.

Jeg er totalt overskudsagtig og vellykket….eller sårn…..

 

 

Skriv et svar

