Fru Kristof.

23 Nov

 

Jeg er sprængfyldt af forventning, bare ved tanken. Der ligger mange timers sjaw og spas forude. Endeløs spankuleren rundt på udkig efter forsatsruderne…..

I flere år har jeg haft læsebriller. Nu har jeg ydermere fået et par “skærmbriller”. Indtil videre går det fint nok med at holde styr på dem. Men men men, det sker jo før eller siden. Hvem har ikke set morfar eller bedstemor gå hvileløst omkring og lede efter brillerne – småsnerrende og irriteret? Jeg tror det er det første sikre tegn på at seniliteten kommer snigende! ( Og hvor faen er mine tænder??? )

Men, det går nok. Det endelige bevis for at man er ved at “falde af på den”, må være når man ENDELIG har fundet dem, men har glemt hvorfor……

 

 

 

Skriv et svar

