Et åndeligt og moralsk u-land!

20 Nov

 

Hvem i alverden kan forsvare det??! At fængsle flygtningebørn…..det bliver næsten ikke værre….

Hvert år ankommer flere hundrede børn uledsaget som flygtninge til DK. Børn sendt afsted langvejsfra af bekymrede forældre, der gør et sidste desperat forsøg på at redde dem.

Som forælder kan jeg knapt forestille mig at være tvunget til at tage det valg. Hvor smertefuldt det må være at sige farvel til mit barn og sende det ud i det uvisse uden beskyttelse. Helt alene.

Disse dybt traumatiserede unge sjæle møder ikke varme, omsorg eller kærlighed når de kommer hertil. Nej, staten vælger at smide dem i fængsel sammen med hårde kriminelle.

Hvad der sker med de der ikke indfanges af politiet, kan man kun gisne om. De “forsvinder” ofte. Kriminalitet? Billig arbejdskraft? Moderne slaveri? Prostitution? De færreste oplever nok at ende i tryghed.

Endnu engang græmmes jeg over Vores land…..

 

http://politiken.dk/indland/article840008.ece

En kommentar to “Et åndeligt og moralsk u-land!”

  1. Kilroy 21. november 2009 hos 09:01 #

    SUK SUK SUK, jeg græmmes på mennsekelihedens vegne:/

Skriv et svar

