Skrantning.

14 Nov

 

I sommers fik jeg konstateret Perniciøs Anæmi og påbegyndte behandling. Det betød B12 injektioner og jern-tilskud i store doser i knap 2 måneder. Derefter fik jeg taget nye blodprøver. Mit B12 niveau var røget helt op under taget, men det så helt anderledes ud for min blodprocent. Den var faktisk faldet under behandlingen, trods de store mængder jern.

Ikke godt!!!

Nu går jeg så og venter på en henvisning til Medicinsk Ambulatorium, på det lokale sygehus. Jeg håber det kommer til at ske inden alt for lang tid, for jeg skranter virkelig efterhånden…..

Venter.

 

timeglas

2 kommentarer to “Skrantning.”

  1. Kilroy 21. november 2009 hos 09:05 #

    Helbredelsekarma herfra ;O))

  2. bibbisbobler 21. november 2009 hos 11:32 #

    Tusind mange tak! Det er tiltrængt😉

Skriv et svar

