Det er nu, det er nu.

21 Oct

 

Jeg strikker.

Nogle dage vælter det bare ud af hænderne. Andre gange, som nu, går produktionen helt i stå. Det sker som regel midt i en sweater eller efter 1½ sok. Hvis det skete når en ting var færdig, var det lidt mere praktisk. Det sker altid midt i noget….

På den måde afspejler mit strikketøj, mit liv. Intet mindre.

Jeg har altid, med alting, haft store problemer med at få afsluttet projekter. Det går fint i starten. Når jeg så har nået 75-80% mister jeg simpelthen interessen. Så kommer der ikke flere overraskelser og det bliver trivielt.

Der må bides i det sure æble….

De 75% færdige sokker er fundet frem og nu skal de være færdige! Det er jo blevet p…. koldt og vinteren banker på, så det er nu, det er nu. Jeg lover at blive færdig og jeg lover at poste et billede af resultatet.

 

Sokker-af-restegarn-500x485

Skriv et svar

