Kold tyrker.

20 Oct

Jeg har et problem. Men nu falder hammeren. Kold tyrker!

Kaffen har overtaget styringen og forbruget har nået pinlige højder. Så nu skal der drikkes the….. Kusmi…..

 

The

3 kommentarer to “Kold tyrker.”

  1. jensdrejer 21. oktober 2009 hos 13:35 #

    Pas på – det kan man også blive afhængig af, haha. Jeg drikker selv mellem 3 og 5 kander om dagen. Og her står theen altså ikke og bliver kold.😀

  2. bibbisbobler 21. oktober 2009 hos 14:27 #

    3 til 5 kander!!! Det er jo ligefør du burde aflønnes😉
    Indtil videre klarer jeg mig med 1 kande om dagen. Hvis det tager overhånd må jeg jo tilbage til kaffen igen GGG

  3. Kilroy 21. oktober 2009 hos 15:14 #

    Ahhh..Kusmi te…der er heldigvis adskillige varianter, jeg endnu ikke har nydt😉
    Klumrer dog ikke mere end 2 kander om dagen….Jens du er en pro !!!

Skriv et svar

