Gode nyheder til folket!

3 Oct

Jeg er afhængig af mine net-nyheder. Kører en fast runde når jeg tænder for putteren om morgenen. Først mail, så aviser, derefter forskning, tv-stationer og blogs, foraer + div. Sådan er rutinen. På den tur kan jeg nå at se og læse om, rigtig meget død og ødelæggelse!

Da jeg “kørte min runde” i sidste uge, fik jeg en O.D.! Blev simpelthen konfronteret med en voldspsykopat for meget. Ja, det er faktisk muligt at ryste mit sarte sind, eller…..nå, lad nu det ligge.

Men jeg måtte finde en løsning, for de bloddryppende og deprimerende nyhedsopdateringer skal jeg jo ha´! Der måtte findes en modgift. Tænkte, at der må være andre, der har det som jeg. Så jeg Googlede “gode nyheder” – og de fandtes virkelig!!! Ja ok, jeg fandt een enkelt side, men det var trods alt mere end forventet. Dog må jeg indrømme, at jeg ret hurtigt fik nok af hundehvalpe og glade børn – det giver bare ikke det samme kick som Josef Fritzl og uregelmæssigheder i hjemmeværnet. Desuden er siden endnu ikke blevet opdateret med flere gode nyheder! D.v.s. der må være en generel mangel på lykkelige begivenheder og den erkendelse er næsten værre end blod og geværsalver. Tis.

Tror jeg kigger lidt mere på hundehvalpene – de glade børn har jeg allerede….. Måske jeg bare skulle kigge mig lidt omkring IRL efter de gode nyheder?

http://www.godenyheder.dk/

Happiness_1

Skriv et svar

