Skabsmani.

28 Sep

 

Jeg gjorde det Muhahahaha!!!

I et stykke tid, har jeg haft problemer med at lukke døren til mit klædeskab. Det skyldtes desværre ikke lækre, nyindkøbte klude i god kvalitet, men det simple faktum at jeg er samler/redebygger. Hvis nogen vil af med brugt tøj, bliver det læsset af her. Det er helt selvforskyldt, for jeg siger aldrig nej tak!

Næste problem er at jeg er en skvaddernosse til at sortere. ALT kan da bruges, for man ved jo aldrig hvornår den der Fimbulvinter kommer, eller gallamiddagen hos H.M.Dronningen, eller 3. verdenskrig, eller…..Damn, jeg lærer det aldrig!

3. problem: Vi taler både herre, dame og børnetøj…….. Det 4. er at vi ikke bor på Versailles!

Men idag, SÅ sku det være løgn (sku det ja!). Så blev der sgi ryddet ud i butikken. Resultatet er pinligt – 6 stopfyldte sorte plasticsække.

Hvad værre er, jeg er begyndt at fortryde, så de sække skal i en tøjcontainer hurtigst muligt! Men det giver en fed følelse, når man får ryddet ud og op. Pludselig har man masser plads og skabsdøren kan lukkes helt uden problemer.

Hvis du har noget aflagt tøj så smid det i containeren PRONTO, inden jeg får nys om det…..

 

Clothes_Pile 

2 kommentarer to “Skabsmani.”

  1. Kilroy 28. september 2009 hos 06:57 #

    Det er altid dejligt at få ryddet op i sit skrammel…..Simple Living;)
    Skvaddernosse er et rææædi godt ord…GG

  2. bibbisbobler 28. september 2009 hos 07:00 #

    Skvaddernosse er nok et af de bedste – lige efter røvsnaps selfølgelig GG

Skriv et svar

