Just do it!!!

26 Sep

Idag var søs og jeg jo ude at lufte mor. Det var en brandgo dag og alt gik planmæssigt.

Mor og jeg fik en “luxus ansigtsbehandling” og søs, der er rigtig meget gravid, valgte en pedicure (der er langt ned til fødderne, når man er max. 4 uger fra termin!). Især ansigtsmassagen var jeg vild med – det var vildt behageligt.

Et af dagens programpunkter var shopping og som sædvanlig var jeg en shopping klaphat! Jeg fandt en rigtig dejlig striktrøje, som jeg forelskede mig i, men købte den ikke for jeg synes alligevel den var for dyr (500,- kr). Det skal siges at jeg er rimelig nærig med at bruge penge på mig selv. Jeg finder altid lige en grund til at købe noget til ungerne istedet! Det er selvfølgelig soleklart at jeg fortrød det bitterligt en ½ time senere, da butikken var lukket. Totalt typisk.  På mandag triller jeg sgi ind og køber den……promise!

JUST DO IT!!!

 stupid

Skriv et svar

