Mor skal luftes…

25 Sep
Det ligner mig og min søs til forveksling.....hende den lækre er mig....

Det ligner mig og min søs til forveksling.....hende den lækre er mig....

 

Imorgen skal min søster og jeg ud at lufte mor. Hendes fødselsdagsgave fra os, var i år “en dags forkælelse i godt selskab”. (Det er mig og søs der er det gode selskab).

Dagen startes med kaffe og div. brød og her deltager mænd og børn også. Men er det osse slut! Resten af dagen skal der tøses igennem!!!

Vi lægger hårdt ud med en tur på skønhedsklinik, med ansigtsbehandling, ansigtsmassage + det løse. Når vi er tilstrækkeligt fedtede og blanke af ansigtsprodukter (det hedder det altså, når det ikke er den blå Nivea-dåse), så står den på en god frokost.

Nu KAN vi ikke trække den længere – shopping! Der skal seriøst vendes bøjler i nogle fashionable butikker og naturligvis vil vi udvise økonomisk ansvarlighed (det er derfor vi kigger på skiltene)…host…..

Når vi således har shoppet igennem, skal der drikkes en kaffe-tår og sikkert guffes noget kage. 

8 Othellolagkager senere, tager vi tilbage til mine forældres hus og gør os lækre og derefter skal vi i byen. Første stop er en rigtig najs mexicansk restaurant og så må vi se hvor langt vi ellers når….. Den helt perfekte tøsedag!

Glæææder mig😀

girls-night-out

2 kommentarer to “Mor skal luftes…”

  1. Kilroy 26. september 2009 hos 06:38 #

    Aaarjj, det lyder som en perfekt lørdag😉
    Happy tøsning !!!
    Weekendknus.

    • bibbisbobler 27. september 2009 hos 05:18 #

      Tusind tak! Det var en rigtig dejlig dag😀

Skriv et svar

